onsdag 31 mars 2010

Vårstädat!


Det tar sig.
En sak på min to do-lista avklarad!

Igår eftermiddag började jag städa i uterummet.
Dammsög mattan, som fövisso ska bytas ut mot en annan färg.
Jag är så otroligt rädd för spindlar, att en matta är ett måste!
Det är en fin trall under, som skulle vara tjusig om man gjorde den riktigt mörk..men det går bort.
Jag har dessutom fört över min rädsla till Smilla.

Vi skriker & får panik när vi ser en spindel..inne framförallt.

En vårblomma, lite tidningar, blommiga textilier..
Inte mycket som behövs för mysfaktor.



Här kommer jag tillbringa hela påsklovet!
Såg på vädret imorse..ska bli SOL!!

Nu ser ju bilderna urtråkiga ut med oklippta träd i bakgrunden & grå himmel.

I helgen hade jag tänkt sätta upp lite vita längder med..
Bra att dra för när solen gassar.



Nu är det dags att skölja ur lite hårfärg.
Idag ska vi träffas igen..Frida, Tina & jag med kidsen.
Var LÄNGESEN vi kunde..
Många faktorer har gjort att vi inte kunnat..
Det ska bli urmysigt.
Babbla en massa skit & fika !

En trevlig onsdag önskar jag Er.

3 kommentarer:

  1. Det ser urmysigt ut!!
    Hoppas att påsken bjuder på sol så du får njuta riktigt mycket=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag vet igentligen inte hur långt jag har kommit med vårstädningen nä, jag står ju för fasen och stampar på samma ställe hela tiden = ). Tänk den som hade ett uterum....suck. Ditt ser jättemysigt och sommrigt ut.Jag hoppas att vi får lite sol och värme så att man kan vara ute och greja.

    GLAD PÅSK

    Kramiz Carina

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det ser ut!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.