söndag 14 mars 2010

Sunny sunday!


Solig söndag.

Som alla andra gillar man ju solen..
Men man ser ju för bövelen allt damm!
Uuuäääk va läbbigt.

Dags att leta reda på my best friend mirakeltrasan, lite ajax & dra en vals med min kavaljer Miele.



Lördagen innhöll dop för barnens lilla kusin :)
Så söt så..hon fick en massa fina presenter & det var fika så man var proppmätt när man åkte hem!

Vidare hemåt & T tog av sig sin kavaj..sparka av sig båda skorna..nedå skämt å sido..men en kort paus hemma, sen vidare till J & E på god mat!
Såå trevligt.
Melodifestivalen & godis på det.
Jag kunde inte bestämma mig vilken låt jag tyckte bäst om, men jag tror "kom"!
Den fick mig att tänka på sommaren. Och det gillar man ju.

Nu ska jag servera barnen korv m. bröd innan jag tar en kaffe & laddar inför en liten städrusch!
Sen blir det slötajm igen..

Det är väl det söndagar är till för egentligen?


Psss..någon expert på olivträd här?
Har 5 olivträd som ska beskäras..man gör väl som på ett äppelträd?





2 kommentarer:

  1. Bra att du beskriver det som det vore kul med städning. Hi.
    Har ingen aning om hur man ska beskära olivträden, synd.
    Hoppas någon vet.

    SvaraRadera
  2. Härligt rum!
    Gillar bordet och den stora spegeln. Kanske jag ska försöka få upp en spegel på vardagsrumsväggen också, har en som ligger och skrotar...
    Vilken jättefin skylt du fick av mannen!
    Hihi, den skulle jag gärna ha också!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.