tisdag 2 mars 2010

Lilla söta ljusstaken.

Jag är så enormt trött.

Jag har legat en timme & fått healing idag, så jag är helt slut ska jag säga.
Det var första gången jag provade & det var så skönt..
När hon la sina händer på vissa ställen, kände jag hur jag liksom kunde rycka till..en arm, eller ett ben..
Jag försvann bort.
Jag har tydligen helt "stopp" vid nacken..därav all huvudvärk.
Har ju haft väldigt mycket huvudvärk på sistone.
Speciellt vid ögonen..& när jag hostar.

Sötaste lilla ljusstaken då..i pressglas..hur gullig som helst.
Vi tog en varsin, Marie & jag..


Det känns underbart att det snart är Fredag.
Då ska hela familjen till Örebro..
Vi ska överraska barnen med lek- & buslandet. Därefter lunch på PizzaHut..ungarnas favvomatställe =)
Sen ska vi shoppa..
Jag ska köpa knoppar till byrån & en ny lampskärm.


Måste skrya med att min mamma har blivit omhållen av Mikael Persbrandt idag.
Han var på hennes fik..åt soppa.
MY GOD..är sååå avis.

2 kommentarer:

  1. hahaha...dessa små söta ljustakar hade jag i min korg, men la tillbaka dom för jag tog en annan istället. Du ser...det var nog meningen att NI skulle ha dom istället.
    Kram Fija

    SvaraRadera
  2. Anonym3/3/10

    ÅHHH lylos din mamma ..fniss blir avis..kramizar Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.