onsdag 3 mars 2010

One more try!


Jag gillar plättar i luften.
Men varje sådan jag köpt, har jag haft död på.
Nu tänkte jag som så, att jag har den på köksbordet- då borde jag inte glömma vattna den.
Den är liten, så en liten dusch då & då borde ju räcka.


Jag måste faktiskt säga att jag lyckas annars bra med blommorna i detta hus.
Alla verkar trivas..ja hmm..3 olivträd står ute på inglasade altan i väntan på bättre tider..
Men annars frodas dem här hemma.
I förra huset dog ALLA blommor.


Vet ni..jag mår så väldans illa!
Känns som om magsjuka var på G.
Jag avskyr det..avskyr, avskyr..!!
Eller så är det kaffet & ballerina kakan jag åt nyss..
Jag ska verkligen inte äta fika..mår illa av det.

Såg ni fuskbyggarna på tv idag?
Så bra. Jag grät när barnen fick sina fina rum.
Och här "klagar" man på lister som inte kommit upp..
På allt man VILL göra. Allt man drömmer om..

När man har allt man behöver.

1 kommentar:

  1. Ja men visst var den BRA =) Kul när man kan gilla samma filmer som barnen =)

    Hoppas verkligen du slipper magsjukan, det är verkligen inte kul =(

    kramar H

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.