tisdag 9 mars 2010

Tack älskling!

Mys mys mys..
Vi skruttar runt här i mysisar..jag har tänt lite ljus..
Tänker på hur lyckligt lottad jag är.
Vilken underbar make jag har..barnen som vi fått tillsammans.

Igår när T kom hem från affären, hade han en present med sig hem.
Till mig.


Hihihi..jag kan ju faktiskt inte göra annat, än att hålla med skylten!
Det var den jag fick.

Jag ÄLSKAR den.


Psss..idag känns det bättre.
Jag ska inte deppa ihop pga jobbet. Va sjuttsingen, man klarar sig ändå.
Och DÅ om något kan man ju vara glad att man handlar loppis-grejer!!
Hihi!!



2 kommentarer:

  1. Given skylt! =)

    Var hittar man en sådan!? =)

    Kraam Lena!

    SvaraRadera
  2. Han hade köpt den på Tradera =)
    Ja..haha klockren är den. Kram.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.