måndag 15 mars 2010

Snart får vi gå utan strumpor och skor..

Fågelkvitter.

När jag vaknade imorse av klockan, var jag sååå trött..snoosade aningen för mycket.
Så vi fick lite brådis här på slutet..just idag skulle också S ha benvärmare, hårspännen, halsband..
Hon skulle vara superfin med andra ord!
Och det kom hon på i sista stund..
Men vi hann.



Jag hann dessutom fota lite när det var så ljust & fint i vardagsrummet.
(fast det syns inte med den här jä**a kameran)
Jag flyttade runt på grejer igår..ni vet när man inte riktigt vet hur man vill ha det..
Jag är expert på att flytta runt saker. Tunga saker.
Ända sedan jag var "liten" har jag gjort det..
Väl när någon hjälpt mig få bort- tar jag fram igen..

En period i mitt liv hade jag allt rosa. Sen lila. Sen svart/vitt.
Undra var alla dem sakerna är?
Hade en jättefin stor matta!!

Iaf så kånkas det runt på saker..
Men igår när jag ställde karmstolen framför fönstret, där ett bord stått- kände jag RÄTT!

Bordet samlade mest damm..& nu har jag ett fint bord till lilla altan (kuvösen även kallad)!



Jag lääääängtar verkligen tills jag får fixa där!!


Tack för alla fina kommentar.
Hoppas ni får en helt underbar dag i solen!


3 kommentarer:

  1. Jättefint!!
    Ja, längtar också efter att kunna gå barfota och känna värmen av solen.
    :-)

    SvaraRadera
  2. Anonym15/3/10

    Nu vet jag vem minste sonen brås på.... Sin äldste kusin! ;) (Det där med att flytta runt på,ta undan å sen fram igen.)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Jag börjar undra om det finns nått namn/diagnos på det där med att flytta runt på grejer i tid o tid...jag är sjuklig när det gäller sånt.
    Ja visst vill man börja piffa på altan, med blommor och allt som gör våren till vår. Liiiite kallt ännu för sånt, tyvärr!
    Ha de

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.