lördag 20 mars 2010

Alla goda ting är 3.

Suitcase!

Fredagen innhöll inskrivning på Arbetsförmedlingen för min del.
Gick fort..& på tisdag ska jag dit på en "basinformationsträff"!

Efter det gick jag & Marie till fiket..mysmysmysigt :)



Imorse när jag vaknade- SENT- var bara jag & Hampus hemma..
Tobbe var & jobbade, Smilla hade sovit hos Maja.
Vi satt hur länge som helst vid frukostbordet & pratade.
Bara han & jag.
Han sa att " ååh va skönt vi har mamma"..

Min plutt.
Fast det märks att han börjar bli stor.
Han fyller 11 om 2 veckor!!!

Sen ringde Marie..
Vi bestämde att en besök på Kuriosaboden var ett måste.

Och jäklar va glad jag vart när jag hittade 2 resväskor!!


Nu ska jag luta mig över chipsskålen & smutta på mitt vin.

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga gamla väskor! Jag vet precis ett ställe där jag skulle kunna trava upp ett gäng!

    SvaraRadera
  2. Den där mindre resväskan såg jag på en loppis, men den kostade 279 kr, inte så billigt så jag avstod det. I bland kan jag känna att det inte hade spelat nån roll..men ja, själv har jag 4 resväskor som jag inte har gjort något åt än..
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.