måndag 8 mars 2010

Sol!!


Vilket undebart väder.
Det känns att våren vill komma..när jag var ute med Mollepelle nu på morgonen så vart jag svettig!
Ljuvligt säger jag bara :)

Snart är det dags för mig att sätta mig på cykeln & fara till jobbet.
Idag är det exakt 10 dagar kvar på jobbet..känns så overkligt.
Ska jag verkligen vara arbetslös?
Skäms för att säga, att jag nästan skäms..det känns som om jag är oduglig.


Men jag ska ta dagen som den kommer.
Jag ska landa.
Det har ju tämligen vart en tuff höst för mig.

Jaja. Så här är det nu. Bara att gilla läget.


Lilla mojängen med silverlock är ju hur söt som helst..den FLÖG ner i korgen sist!

Andra saker får man våndas över..
Jag MITT NÖT har gjort det IGEN!!!
Hittade en grej..velade..tänkte ekonomiskt, även om den var billig.
Ville känna mig "duktig" !?

När jag kommer hem, berättar jag för maken om grejen..varpå han säger; varför köpte du den inte?

Mm..that´s it. I´m a fool.

2 kommentarer:

  1. Massor av kramar <3

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det härligt med den riktiga vårsolen...Känns som vi väntat ett helt sekel på den. Hope it's here to stay!

    Njut du en stund nu av att vara "arbetsfri", det tycker jag! Så tar du nya tag sen. Tänk vad mycket tid du kommer att ha för att springa på loppisar. =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.