tisdag 23 mars 2010

Shabby door.

WOW!

Har ju länge velat haft en gammal dörr..
Så när jag kom över den här, tog mitt hjärta ett glädjeskutt.
Här var inte I N T E maken med på noterna..eller ja det var han ju, eftersom den nu står här.
- Men han tycker väl inte den är så värst fin.



Igår när jag stod ute på garageuppfarten & tvättade dörren, kom grannen förbi..
Hon frågade vad jag gjorde..var jag skulle ha den någonstans.
Jaaaduu..
Hmm..den ska bara stå!

Stå & se fin ut.

Kanske att en ljusslinga får hänga efter ena sidan- enkelt & fint.
Eller så sätter jag dit lite handsmidda spikar & använder den som klädhängare..
Kanske en sänggavel..

Vi får väl se.

Som ska ha Nordljusparty i april..hojta till om du vill komma!





2 kommentarer:

  1. Nu blev jag ju sugen på att släpa fram min gamla dörr och fixa till den!
    Visst är det fint med gamla dörrar.
    Snyggt att ha den lutad mot en vägg så där!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Den vart ju kanon där.

    Det vore så trevligt att få komma på ett underbart party. Like it <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.