måndag 22 mars 2010

Skön måndag.

Timmarna hemma sviiiiishar förbi.
Man har ju att göra hela tiden..skulle behöva ta tag i lite tvätt,  så ett litet kort inlägg bara..


På köksbordet imorse..fast ljuset verkligen strålar in, blir det inte bra bilder.
JAG MÅSTE HA EN EOS..!!
Jag spar till en Eos, maken spar till en resa..hihi.
Ja iaf..det var så fint med den rosa muggen & tulpanerna.
Underbaraste kaffemuggen fick jag av mina kollegor i torsdags. Härligt pastellrosa.
Måste köpa en till.


Och skålen.
Ser ju nästan exakt ut som Marimekko!!

Kanske ska köpa mig en liten blomma att ha i..

Nu ska jag dona lite, innan jag möter mamma på stan..& Smilla. Hon är på musikskolan med klassen sista timmen. Blir gott fika här hemma efter det :)

Skön måndag på Er.

2 kommentarer:

  1. Nu är det du som är flitig med inläggen. Ha en skön måndag!

    SvaraRadera
  2. Snygg skål! En sådan skulle man vilja ha!
    Hmm, kanske inte bra att ha för mycket ha-begär? hihi..
    Snyggt är det i allafall! ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.