söndag 28 mars 2010

Vilket loppis!


En trevlig helg närmar sig slutet..

Imorgon ska jag RENSA!
Och stoppa in saker i nya skåpet.
Äntligen bra förvaring :)

Jag hade ju tänkt ha mina fina resväskor, hattaskar & dyl ovanpå skåpet först..
Men nu. Ändrade planer.
- Ni vet väl hur det där är??


Tavelväggen jag klurar på ska vara ovanför skåpet ist.

Jag har ju haft lite "fobi" för att göra hål i väggar..men jag vet inte..tror jag kommit över det.
Har ju jämt föredragit att luta saker mot väggar ist.



Så nu ligger ramar utspridda på vardagsrumsgolvet..
Man måste ju se helheten, innan man spikar upp.

Hittade två jättefina ramar idag på loppis.
Holy cow vilket ställe alltså!!!
GREJER ÖVERALLT!!
Från golv till tak, ja jag skojar inte om jag säger att vi knappt kom in.
Han hade allt man kan tänka sig.
Vissa saker dyrt, vissa saker billigt.
Ja nu har vi sett det stället, & jag kan lova- fler turer dit blir det.


Nu ska jag lägga mig bakåt här i soffan & titta lite på film..
Snarkar nog snart för jag är trött.

1 kommentar:

  1. Åh, det är verkligen fint! Kul att se resultat sen.
    Kram
    :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.