onsdag 17 mars 2010

KRAM!


Vilka  ungar!!


Idag när jag satt i personalrummet kom G & hämtade mig..
Jag skulle följa med bort till klassrummet.
När vi kom bort dit, var inga barn där..jag gick in..

De kommer då in genom en annan dörr..ställer sig på rad.
En tjej spelar fiol, en annan håller notboken åt henne..hur sött som helst :)

De andra klämmer i från tårna..en egenkomponerad sång till mig.
Den handlar om hur mycket de kommer sakna mig..melodin var Björnen sover..

Jag fick bita mig i läppen för att inte storgråta. Men efteråt när alla kommer med teckningar, blommor & paket är det ju kört..jag kramade en mamma som var med- som har hjälpt barnen med allt- & då kom tårarna på oss båda.

De stod på rad alla barn & gav mig kramar..Och de frågar ju VARFÖR jag måste sluta..ja vad säger man..tack vare moderaterna..! Hihi nedå..men jag säger att det är så bara, & att J kommer som är en jättegullig tjej.
Det är hon verkligen!



Tulpaner som är mina bästa blommor..
Inget går upp mot krispiga tulpaner!


Dessa bokstäver fick jag med.
Passar perfekt hos mig..KRAM på er härliga ETTAgluttare.


Ikväll går alla tankar åt Max & Saga.
Vi stod på vår altan & såg alla lysande risballonger som svävade upp..
Som Smilla sa, de svävade upp till dem nu.
Vilken sorg.



2 kommentarer:

  1. Å, gulligt. jag skulle också börja gråta..
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅH jisses skulle ha jaa vet inte vad gåtit ihjäl dig vilken uppskattning inte dåligt!!! Jättefina bokstäver ser det är som skurna hos dig!!! Me like krispiga tulpaner helt ljuvligt!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.