torsdag 18 mars 2010

Heart.

Fredag imorgon..

När jag & Mollepelle tagit sällskap med barnen till skolan, & vi gått en långrunda ska jag hem & äta en god frukost framför tv:n..
Jag ska duscha & snygga till mig innan jag cyklar upp på stan.
Till arbetsförmedlingen..*wiiiiihoo va kul!*

Sen efter det ska jag & Marie fika.
DET ser jag fram emot..
Hon vet att det här har tagit mig hårt..& hon ringer & skickar positiva sms..

Tack Marie för att du är DU.



Imorgon åker kransen av lummer ner från ytterdörren..
Ist blir det hjärtkransen som jag knåpande ihop för många år sedan..

Möjligtvis att vi (läs T) river allmogepanelen i andra delen av hallen, i helgen?
Möööööjligtvis..


3 kommentarer:

  1. Fika kan göra mycket gott!
    Stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Gud, vad jag hade gråtit om jag suttit där och hört barnen sjunga sin sång!
    Det är förjävligt faktiskt...
    Att det ska behöva vara så här.
    Tappa inte hoppet bara=))

    Gillar din krans!!

    Ha en fin helg/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Skönt att med någon som stöttar i svåra stunder du som alltid jobbat och stått i det är bara för jvligt tycker jag Arboga kommun borde skämmas men vad hjälper det....skitstövlar!!! Hoppas dagen var bra och ni pysslade om varandra fikat gott!!!
    Snart dejtar vi oxå när vårat liv kommit till ordning men är nu hemma tro hela April massor av dejetr du vännen min!!

    Kram på dig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.