måndag 29 mars 2010

My frames.

" Till Sandra: Råkade ta bort din kommentar ist för att publicera..
- men JA..du har rätt..det måste vara det stället.. :) "


Ja som ni ser har inte ramarna kommit upp.
Jag fick till det riktigt bra där på golvet..men sen när jag ska till & spika bangar jag ur.
(vad är det med mig & hål i väggen?)

De får stå så här ett tag..tycker det är fint det med.





3 dagar kvar sen har mina älsklingar påsklov..
Då ska vi sova ut på morgonen.
Utan väckarklocka.
Vi längtar..




2 kommentarer:

  1. Fast jag förstår det...
    För jag är likadan!
    Har gjort misstaget massor med gånger att spika upp flera saker,så blir det fel.
    Sen går jag och retar mig på hålen=))

    Men din idé om att först lägga ut dom på golvet för att se hur man vill ha det var superbra!
    Och dom är snygga dina ramar!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Det blev ju fint också på det sättet. Hål på väggen, ja.. :-)

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.