lördag 27 mars 2010

A pretty little bird..

Här njuter vi av helgen tillsammans..
Barnen har inte slagit varandra..inte skrikit på varandra- hur skönt som helst..för de har hamnat i en "hata-varann-period"!!

De har spelat lite spel idag & nu kollar skruttisarna på en film..
Riktigt söta då de sitter i samma soffa :)


Den här sötisen då..lilla vita fågeln..

Helt underbar!

I förmiddags när jag & T var ute på långpromenad med Mollepelle, tyckte han vi skulle gå förbi Lyktan..
Jag såg bedrövlig ut tyckte jag, jag vill helst sminka mig innan jag går upp på stan- marknad & allt!
Men hans söta komplimang räckte för att jag skulle gå in där..
Smockat med folk eftersom det var h a l v a  priset på nästan allt.

Lilla fågeln, en till rosa mugg från Bruka, & ett vitt ägg slank med hem.


Ikväll blir det god mat..gott vin..
Körslaget..earth our..

Men nu ska jag måla nya linneskåpet..kanske den sista omgången..

Trevlig helg på er.

1 kommentar:

  1. Ja, fågeln är söt den.. :-)
    Om det var min man, hade han inte föreslagit sånt att gå och kolla loppis eller sånt. Hi.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.