söndag 28 februari 2010

Vackert par.

Halleluja moment.

Den här helgen har vart sådär perfekt.
Ingen stress...T har tapetserat. Svooosh sa det bara!
Jag har tagit tag i tvättstugan. Plockat lite.
Förbaskat tråkigt, men så skönt nu.

Vi har skrotat runt i mysisar & bara tagit det piano.
Visst är det underbart med dessa sköna helger..



Jag hittade en liten "vas" på loppis sist.
Jag satte i ett ljus & det vart så fint..
De kompletterar varandra bra där uppe på skåpet!
Jag gillar att handtagen på skåpet har samma mässingsfärg.
Gillar när saker har en röd tråd.



Har vart med om det bästa idag..
Har kommit över en grej som jag velat ha läääänge..
Så nu har vi roliga grejer på G.

1 kommentar:

  1. Jag har ju några karaffer jag med som du såg ... men saknar min drömkaraff ... om man kan säga så ... det är en sån där gammal fransk vinkaraff med silverdetaljer på uppe vid pipen och locket och på handtaget. De brukar vara svindyra om man hittar någon men en dag SKA jag ha en!!!

    Kramar
    Christina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.