tisdag 2 februari 2010

Inspiration!

Jag får så otroligt mycket idéer när jag läser mina tidningar..
VILL så mycket..vill mer än vad jag har ork till.
Lusten har jag..önskan..bilden i huvudet..
Men nu är jag precis klapp slut när jag kommer hem.
Sätter jag mig är det kört.
Jag letar på Blocket VARJE DAG..hela tiden. Efter en möbel.
Vi behöver ha något!!!- drängskåp/linneskåp/skänk/buffé!!??
Eftersom vi har så lite garderober i sovrummet, behöver vi ha sängkläder & handdukar någon annanstans..

Jag hittade ett annat ställe åt mina brickor & fat.
Jag vart lite nervös att T skulle sluta laga mat..när han klagade på liten arbetsyta..
DET vill vi ju inte!


Multi plex!
Har för mig att det var vitaminer min mamma åt som liten.
Urtjusig burk med den svarta texten.
Ja man kanske skulle knapra lite vitaminer.

zzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.