söndag 31 januari 2010

Fat

Jag har ömma fötter.
Igår var det 30-årskalas!
Det var supergod mat, gott vin & alla gamla kompisar var samlade..så himla kul.
Vi dansade & dansade så jag kunde knappt gå hem sedan..på sommaren kan man ju ta av sig skorna..
Och snabbt ville man ju gå, för det var ju så sabla kallt. Har inte tinat än.
Nu är man lite seg..så jag håller mig i soffan framför kamin.
Nu tänkte T & jag titta på Robinson. Smilla har sagt vem som vann..men vi vill kolla..brukar ju vara smaskiga intriger sådär på slutet :)


Ett brunt & vitt fat följde med hem från loppisen sist..
Jag letar svart/vitt men har inte hittat..
Skulle vilja ha lite gamla kaffekoppar i svart/vitt.
T säger att han inte har någon arbetsyta kvar i köket!
Brödlådan hamnar längre & längre fram..alla *¨¨%6¤ fat blir bara fler & fler.
Ja..det är ju bara så att jag behöver en till tallrikshylla.
3 tallrikshyllor kan man väl ha?!
Jag har sett en som jag vart kär i.

3 kommentarer:

  1. Tänn att jag missade Robinsons upplösning - hoppas det blir flera repriser.

    Vilken vacker Brödlåda!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. HIHI...inne på min linje svart/vitt min mor har såna kaffekoppar och fat typ zebra skitcoola me like me vill ha!!! Älskar ju fat det spar jag på hihi...samt ljusstakar och barn!!! Brödbruken är supernice!!

    kramar

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken otroligt tjusig brödlåda du har! Snyggaste jag sett!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.