söndag 17 januari 2010

Nya ting.

Förra lördagen när vi var på loppis, var vårt favvoställe stängt pga ombyggnad.
Igår kl 10 öppnades dörrarna igen!
Behöver ju inte säga att vi var på plats.
Jag, mamma & Jessica åkte härifrån kl 09.
Har aldrig vart med om maken säger jag bara..!!!
Kön var ENORM!
Men man har väl inte samma smak som alla andra, för jag kom ut 21 saker!
+ deras saker..ja ni må tro att vår vagn & våra korgar drog blickar till sig..
Tattarlass!


Helt otippat står en mässingstake bland alla vita.
Tycker kontrasten är grymt fin.





Det där med att ta bort ett överskåp, & sätta hyllor var inte så enkelt som jag trott..
Vi måste ta ner fläkten..ta ner kakel..kakla om..
Hmmm..Eftersom jag inte kan ett skit själv, så förblir nog det en dröm.
Vi (han)har tillräckligt med projekt.
Som hallen..urk.
Idag har jag städat & dammat slipdamm..
Jag trodde det skulle tapetseras i helgen..men men.
Blir finemang när det är klart iaf!
Summan av kardemumman efter dessa loppishelger...jag får inte plats med en liiiten pinal till.
Ahaa..är det därför inga hyllor kommer upp mån tro?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.