tisdag 5 januari 2010

Vit vinter.

Det var mig en kall vinter hörrni.
Idag fick vi för oss att vi skulle ta en promenad i det vackra vita vädret, jag & barnen.
Vi gick till fiket på eftermiddagen & där satt vi tills T hämtade upp oss.
Aldrig i livet att jag skulle gå hem.
Monster stackaren då- han hatar ju kylan & har jämnt göra att hoppa på olika tassar.
Ne han vill helst ligga inne bredvid kaminen.
Och här eldas det vill jag lova!
Imorgon är vi tillsammans hela familjen..vi har köpt gott bröd som vi ska grädda till frukost.
T ska börja sätta gipsskivor i hallen..jag ska kika runt lite på nätet för inspiration...
Det vankas ju tapeter igen :)
Jag & tapeter!!
Jag vill ha blommiga. Randiga. Vita. Pastelliga. Murriga.
Ja ni hör ju själva.


Nu har jag stoppat ner Amaryllisen i en flaska ist.
Hur vackert som helst.

2 kommentarer:

  1. Jaa inte är det lätt med dessa tapeter när man vill ha ALLA typ hihi...snygg med amaryllisen sådär!!!
    Själv velar jag med kakal och badruminredning inte lätt och matta vs klinker kakel vs vårtrumtapet???? jaaaa du vet ju hur det är!!!

    Hade gott i kylan när jag kom hem ikväll -26 brrrr inte skönt inte!!

    kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Mamma6/1/10

    Hoppas du hänger med på loppis på lördag ;)
    Jättefint med amaryllisen. men du är ju världens duktigaste tjej. Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.