tisdag 12 januari 2010

Tuesday.

Det går snabbt att komma in i vardagsrutinerna igen.
Barnen kommer upp ur sina varma sängar rätt snabbt..
Det var väl det jag bävade för allra mest..hihi.
Idag är min stängningsdag så jag börjar seeeent.
Man hinner så mycket. Om man vill vill säga.
Jag har donat lite med tvätten & tagit ur allas lakan.
Jag har städat badrummet.
Det får räcka.
Ja så var vi då hundvakt..ett litet bestyr varje gång vi ska ut.
Zack kan bara gå en liten sträcka- & då menar jag liiiiten. En vante ska träs på hans onda nyopererade tass..snöras om.
- Och Monster ska gå långt.
Detta gör ju det hela lite krångligare.. =)
Men det gör inget..för han är såå go.


Den allra sötaste lilla koppen fyndade jag för 10:-
Så underbar med ett litet värmeljus i.
Hörrni det går verkligen åt värmeljus..
Imorgon blir det Ikea för påfyllning.
Och lite annat!

3 kommentarer:

  1. Marie12/1/10

    Så fint så!
    Jag längtar efter en "pressglashysteriskshopparesa" med dig snart!
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Halloj!!!
    Vad skoj med en IKEA tripp =)
    Längtar galet mycket efter att bara kunna åka dit när man vill, vi har 25 mil till närmaste, suck.
    Glaskoppen är jättesöt =)!!
    Tack för din söta kommentar hos mig =)
    Kramar Fia

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Vilken fin blogg jag hamnade hos. Tror att jag känner din mamma :) Titta gärna in till mig.

    Kramiz Carina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.