söndag 24 januari 2010

Vitrinskåpet.

Några fynd.
Smörbyttan hittade jag på Röda Korset..tycker den är jättefin.
Kakburken är lite trevlig med, jag minns att jag tittade på en likadan för en massa år sedan.
-



Det är precis fullproppat i skåpet nu..



Så därför kom jag på..att ovanför köksdörren ska en hylla upp.
Och min make var såå rar & kom hem med en hylla & konsoler igår..
Men..jag hade tänkt mej "raka" konsoler- inte krusidulliga.
Ja förra gången var det nog tvärtom vill jag minnas..
Men det svänger fort.
Nu är fröken Larsson inne i en sparsmakad, vilsam, lite mer enkel period.
Ser ju hur dumt det ser ut när jag skriver det..eftersom jag fullkomligt PROPPAR in joks i skåp..& på hyllor.
MEN om man "samlar allt på samma ställe" så blir intrycket inte rörigt.
Så tycker jag iaf :)
Så jag borde ju inte behöva ha köpstopp/loppisstopp tycker jag ju..?



2 kommentarer:

  1. Nä, fy för loppisstopp! Så illa kan man ju bara inte vilja sig själv. Loppis är ju liiivet! Och du har mycket liv du, så mycket underbart som du har. Aladdins skatt, eller vad man nu säger, ser ditt härliga vitrinskåp ut som.*hihi* Kramar från Camilla

    SvaraRadera
  2. Blä för köpstopp!!! Men ibland behöver man göra det, jag har det nu (och det går såååå bra, NOT!!!!!) =)
    Ha en fin kväll
    Kram Fia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.