fredag 8 januari 2010

Loppis!

Ladies on tour.
Jädrar anåda..detta var mig den bästa loppisturnéen ever!
Spegeln..den gröna lådan..pallen..
Myser när jag ser bilden.
- Jag kan i min vildaste fantasi inte fatta att folk vill bli av med sådana här skönheter!


Imorgon ska jag iväg igen.
Nu är det mer pressglas som ska köpas =)
T har fixat lampsladdar & doningar..
Nu har gipset åkt upp på väggarna.
Vi har enats om en ljuuuuus tapet. Randig..fast ränderna syns nästan inte.
Sen blir det liggande råspont där vi har hatthylla & så..jag har ritning i huvudet.. ;)
Mittemot..där lilla toalettdörren är blir det förmodligen en mörk tapet. Så slipper man vara rädd för fula skomärken & så..
Blir nog bra när det är klart.
Just nu är det mest dammigt. Uuuuhhrk.
Nu ska jag steka lite köttfärs..tacos för familjen Larsson sedan Let´s Dance.
Hörde att EMD -Mattias skulle vara med..
Mor & dotter sitter klistrade!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för att du tittade in hos mig och gillade min blogg!
    Visst är det bra att folk vill bli av med sitt skräp...:-)
    Jag har en likadan stor bricka som du visar på bilden. Väldigt stor och bra.

    Kram Fröken Vit

    SvaraRadera
  2. Och jag förstår inte tjusningen med loppis, men det är väl tur att vi är olika! ; )
    Hoppas du får en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, du.. jag har också samma bricka som du köpte. Visst blir det fint! Visst är det roligt att hitta fynd?! :-)
    Kram
    Tjohalia

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det konstigt vilka fynd som folk vill bli av med? Men tur för oss! Imorgon ska det bli loppis för mig.

    Du undrade över min header. Jag sätter ihop flera foton i ett bildredigeringsprogram, i mitt fall Photoshop, och sparar sedan ihop dem till en bild som jag sedan laddar upp till Blogspot. Tror inte att man kan göra på något annat sätt, Blogspot har ju inte den typen av redigering.

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd! Och är det inte en liten handspegel som ligger där på pallen? Ha det gott!/Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.