söndag 10 januari 2010

Underbara ting.

Samling.
Nu har jag börjat samla pressglas till blivande lampor..*fniss*
- Det är ju inte klokt vad billigt det är med sådant.
1kr..5 kr..10 kr..
Hittade ett ljust rosa fat som jag tror blir en supersöt lampa i Smillas rum.


En virkad pläd passade perfekt på kökssoffan.


Den vackraste sak av dem alla..
Åå mitt hjärta hoppade ett skutt!
VACKER så det förslår.


Igår minsann när Fröken Larsson inte kunde sova..då snurrar ju tankarna..idéerna.
Då kom jag på..att vi ska ta bort ett skåp..kakla..vi ska ha hyllor där..
Vi har förvaring så det räcker iaf..stoooora skåp som slukar mycket.

Mmm..så har jag tur, så har jag en förstående make...
Han måste ju förstå att det är viktigt det här.


2 kommentarer:

  1. Hej
    Vilken fin & mysig blogg du har. Hit kommer jag gärna flera ggr. Sådana där pressglaslampor , är det ngt ni kan tänka er att sälja? Kram Titti

    SvaraRadera
  2. God morgon! Jag funderar själv på att göra ett fönsterlampa av pressglas, vet inte riktigt hur stora det ska vara, även hur hög skålen ska vara. Skulle vara roligt se resultat, om du har gjort en?
    Tjohalia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.