söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag.

Vilket underbart väder vi haft idag.
Det droppar lite från taket..solen skiner in så man ser hur smutsiga fönster man har.. =)
Jag börjar känna VÅR.
Än är det ett tag kvar, men jag känner..snart är den här.
Efter en rejäl sovmorgon gjorde jag frukost..
Hade vart busig & köpt ett halsband åt T, som jag skulle lägga vid hans kaffekopp..
Men så kom hans föräldrar förbi, så då struntade jag i det.
Men vid lunch/mellis gjorde jag lite toast, & la det på tallriken ist.
Han vart jätteglad, för det var verkligen inte något han hade räknat med.
En svart kulkedja med en dogtag..text: Ingen kan älska som vi.
Köpt av superdupergoa Fija!!
Och har ni sett de söta salt- och peppar karen!!
Är så nöjd med dem..de svarta bokstäverna är klockrena tycker jag.
Ha en skön kväll nu med era kära.
Det tänker jag ha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.