torsdag 11 februari 2010

Traderavinsten.




Fredag, fredag, fredag!
Den bästa dagen på hela veckan!
Jag har dessutom fått undan lite tvätt idag.
Känns skönt innan helgen.
Jag har dammat lite..dammsugit..torkat golv.
Nästan överallt.
- man ska inte slita ut sig. ;)
Men i sovrummet ser det ut som om bomben slagit ner.
Kläder på hela stolen..
Jag har vart så trött på sistone, så jag har bara slängt upp allt där.
Det är nackdelen med en stol i sovrummet..lite bakom dörren..så klädberget syns inte.
Måste nog ta bort den därifrån.
- Så man tvingas ha ordning därinne.





Detta söta ställ kom med posten härom dagen..
Tradera-vinsten. Tack Hjärtat!
Det är väl ett brödställ tror jag..eller servettställ.
Men jag ska ha fina fat i det.
Messade nyss med en kompis.
Hon var sugen på loppis på lördag..
- jag ska nog följa med som sällskap.
För jag ska verkligen hålla i slantarna. Men kanske att något liiiiiiiiiitet slinker med hem.


Fasiken vad trött jag blir..
När jag skriver här så delar jag in texten i stycken. Så som man ska..
Men sen, när jag postar det är det borta.
Då står all text ihop..jag avskyr det!
Varför blir det så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.