onsdag 10 februari 2010

Snart helg.

Halva veckan har redan passerat förbi.
Jag längtar otroligt mycket efter helgen, för vad är skönare än en god frukost..med sina bästa?
Man kan sitta tillsammans länge & prata..
Jag ska inte jobba heller..iofs ska vi till Sala på innebandymatch. Hampus började spela idag!!
Han har inte vart intresserad av någon sport någonsin.
Så det är nyttigt för honom..om han nu fortsätter. Hoppas!
Han är en sådan där dator/tv-spelskille som sin morbror.. ;)
Spelar svåra onlinespel..
Men gud vad de lär sig engelska av det!
Idag har det vart lov från skolan, men jag har jobbat ändå- Smilla fick vara hemma med Hampus.
Och så hade han en klasskompis som sov över.
Det hade gått super.
Han ringde till jobbet bara, & muttrade över att vattnet i kastrullen inte vart varmt..
hihi..jag hade sagt att han skulle vrida upp till 6:an. Men den gick ju ända till 12:an..
Så det var inte konstigt att det tog tid.




"Nya" pallen har flyttat ut i köket nu..den kommer nog flyttas runt lite varstans!
Det är ju ofta så med saker man gillar extra mycket.
Ne vet ni vad..Godnatt!


1 kommentar:

  1. ljuvligt vacker fint du har vännen!!! kram duktiga barn du har ensamma hemma mina skulle slå ihäl varandra pust!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.