söndag 7 februari 2010

Ljuvlig burk.

Sviiiischhhh!!
Så känns helgen..fort är den förbi.
Lika fort är den här igen.
Jag jobbade till kl 14 idag.
Och nu är det svårt att inte vilja köpa med sig något hem därifrån.
Idag bidde det denna helt underbara burk.
Underbart krackelerad..sådär härligt gulvit.


Efter jobbet åkte vi till Travarbo & drack lite kaffe.
Barnen lekte med Stellis..
Både ute & inne..jag stod ute i tights. Rart!
Vet ni..jag har banne mej den sötaste maken.
För ett tag sedan såg Fröken Larsson en grej på Tradera som föll henne i smaken.
Jag la den i minneslistan..men budade inte..
Men sen var jag någonstans & sa till T att han skulle buda.
Jag hörde med honom, när jag kom hem..men han hade glömt det.
Attans skit tänkte jag, men jaja..
Nu loggade jag in på Tradera, & såg att han vunnit den samt betalt, så den borde vara på väg.

Attans sa han- det var en hemlis.
Gulligt tycker jag.

Nu ska T & jag slänga oss i soffan & titta på film, & äta upp chipsen från igår.

3 kommentarer:

  1. Ja du verkar ha funnit den mest omtänksammaste man i världen....var rädd om honom sofia!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad var det du hade sett?
    Beskriv lite mer.....=) Har du tur kan jag ha hemma...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.