fredag 19 februari 2010

White.

Vitt för själen.




Ja så här vitt har vi inte haft det på läääänge.
Jag kan nog inte minnas att det vart såhär mycket snö någonsin.
När man var liten och åkte bob i "biet-backen" och tyckte det var massor med snö-
var det ju inte hälften såhär mycket.
Visar mina nya vardagsrumslampor..
Jag har letat höga lampfötter, men inte hittat några som vart så fina som dessa.
Min kompis, som köpte dessa till sig själv, var väl inte så nöjd med dem tydligen..hihi.
Så jag köpte dem av henne.
Jag gillar dem skarpt.
Imorgon är det schack-tävling.
Kl.9 ska vi samlas..jisses..ingen sovmorgon här inte!
Min svägerska var sugen på loppis med mig efter det..det var ju så, att jag kunde då passa på att köpa nya skor, men usch & fy för att ge sig ut i detta väglag!

1 kommentar:

  1. Kan det vara Fridas gamla lampor...eller????
    När det är helt sjuuuukt med snö, inte roligt att skotta idag. Vissa partier var det ju för fasen 1 m snödriva.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.