torsdag 1 april 2010

Jiiiiippiii!!!


"Traderaont"

Som jag har letat efter en sådan här LJUVLIG skylt.
När den här dök upp på Tradera var jag beredd att gå hur långt som helst..
Fick såå ont i magen, & Tobbe fick "snajpa" in den- som vi säger.
När vi kastar oss in den sista minuten & kammar hem det vi vill ha.
Jag vart så nervös att jag inte kunde sitta med..haha så man är!

Men ibland missar man ju..och hade jag missat skylten hade jag nog gråtit en skvätt :)




Men nu har jag den hemma!!

Den ska sitta på råspontväggen i andra hallen..
Kommer göra sig helt utmärkt där..så man ser den direkt man kommer in.
T har köpt brädor & färg idag, så nu kan vi börja.

Blir att häva på ett lager färg här också.
Det blir ju så, det glipar isär efter ett tag.




Bilderna idag är tagna med MIN NYA KAMERA!!!!!
Igår kväll när T kom hem, hade han ett paket till mig.
Jag svimmade nästan..jag grät nästan..ja jag tappade hakan.
Smilla nöp mig i armen & sa DU DRÖMMER INTE MAMMA!

Låg & läste instruktionsboken igår- rena rama grekiskan ju..
Hihi..ja det tar väl ett tag innan man blir en skicklig fotograf.
Men övning ger färdighet, så jädrar anåda vad bilder ni kommer få se!!



Om du läser det här min älskade make..
Jag finner inga ord för hur mycket jag älskar dig.
Jag beundrar din fina fina personlighet..du som person är helt perfekt.
Den bästa pappan. Den bästa maken.
Jag är så lycklig med dig.
Din Fosi.

7 kommentarer:

  1. Å, skylten är verkligen jättefin, en sådan hade jag velat ha själv. Ojoj, vad pirrigt det hade varit för dig. Kul..
    Jättesött "meddelande" till din man. :-)
    Glad Påsk.

    SvaraRadera
  2. Fridis1/4/10

    Jag vill oxå ha en sn skylt, ute i Lunger. Håller med in din kärleksförklaring- en bättre make kan du inte ha. Gulle er //Kramis Dida

    SvaraRadera
  3. Fridis igen1/4/10

    Oj, många stavfel bidde det... Å så skule jag ju skriva att det kommer bli såå fint oxå ju. Puss

    SvaraRadera
  4. Anonym2/4/10

    Jättefint gumman , pysselfia ;-) ..Han bra go den där Tobbe ..kram påer Monica

    SvaraRadera
  5. Ja du har tur du som hittat så rätt när det gäller din man!!! Han är allt duktig han, min bror :)

    SvaraRadera
  6. Kanonfin skylt den skulle jag oxå göra allt för att få....hihi kommer bli såå superfint i ditt ljuvliga hem!!
    MMMM du har verkligen världens mest rara söta underbara omtänksamme man...HAN håller du hårt i men HAN ÄLSKAR BARA DIG/ER skulle ge sin högra hand bara ni har det bra och det är du/ni värda min älskade vän!!!
    Ha en bra påsk kommer och inspekterar snart ditt hem, ring så I´ll be there!!!

    Påskpussar i massor hälsa alla!!!!

    SvaraRadera
  7. Vilken super skön skylt. Min var inte alls lika fin som din. Fast min har ju legat under mark länge antar jag *Ler*

    Lägger till dig för jag gillade din blogg och vill inte missa dina inlägg :)

    Kram Cattis / Huset vid sjön

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.