måndag 12 april 2010

Smörbytta.



Idag har jag vart flitig.
Går ju som en dans när solen skiner !

Efter en slappar-helg utan dess like, så var jag "tvungen" att röja idag.
Så underbart skönt att göra det, när man är helt själv hemma.
Först den dagliga promenaden, sedan frukost framför tv:n :)

Men nu skiner köket!
Tvätten är undanröjd..flera maskiner är tvättade..begriper inte hur mycket tvätt vi har!

När jag & Smilla kom på vår gata, efter att jag hämtat henne på skolan, fick vi se..
En sork- som jag sett förut- sprang in & ut under vår inglasade altan.
Jag som är livrädd för sånt törs nu inte gå ut där.
Den hämtade rönnbär fram & tillbaka..tänk om det finns bäbisar där under?!
H J Ä L P!

Ne antingen skaffar jag katt, eller så får T ta hit Anticimex..om jag ska våga gå ut i trädgården.



Ja herregud- jag satt igår kväll & jobbade med en header.
Satan va arg jag var..hade missat & fått fel strl på någon bild..& T sa att jag var smartare om jag gjorde på ett annat sätt..hmm..jaha.
Ja han visade mig & så skulle jag göra det idag. Själv.

Joråsörrusåatt..

1 kommentar:

  1. Oj, vad fint det var här. Duktig du har varit! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.