tisdag 20 april 2010

Gamla ljusstakar


A long time ago.

Har ju dille på vackra ljusstakar..
Den stora längst bak, samt de två likadana med öra är mina första.
De fick jag av mamma för 8 år sedan..jätteglad vart jag!
Och den mindre är från en kvinna som hade loppis hemma i sin lägenhet.
Jag & mamma hittade en annons om en som skulle flytta & skulle sälja sina saker, så vi gick dit.
En smart grej..det var prismärkta saker, o så bjöd hon på fika..



Tycker om när sakerna jag har, har ett minne.

Ikväll är jag lite låg..det har hänt tråkigheter.
Min hjärna snurrar & jag funderar..
Allt känns olustigt.


3 kommentarer:

  1. Jättefina ljusstakar:) Håller med dig om att det är kul när sakerna har ett minne.

    Tråkigt att du inte mår bra...Hoppas det ordnar sig.

    Många kramar
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Fridis21/4/10

    hmm, jaadu- det finns folk till allt... Gullrumpa!

    SvaraRadera
  3. Jättefina ljusstakar !! Hoppas att det ordnar sig till det bästa för dig ! Tack för dina gulliga ord hos mig igår , det värmer ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.