lördag 10 april 2010

Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Tack för alla kommentarer jag får.
Värmer gott.



Jag har träningsvärk(?) i högra handen vill jag lova!

Idag efter frukosten for vi ut till stugan.
Jag & Smilla håller på att måla träväggarna vita! (pust)
Det blir sååå fint. Bastuväggarna är ett minne blott!
Vi har pratat om en färgspruta..men jag vet inte..
Sista omgången kunde ju vara skönt, för många strykningar blir det.

Och jag vill ju piffa därinne N U !

Vi grillade lite korv & det smakar ju sååå gott utomhus.
Det var rätt kallt, så när vi kom hem duschade vi allihopa, inkl. hunden & värmde oss framför brasan :)

Sen blir man ju sådär lite såsig när man vart ute, så det vart hämtmat för oss.





En ljusslinga till har kommit fram!
Det ger sån härlig mysbelysning..och det kan man inte få för mycket av :)

Vi njuter nu av det sista på helgen..
Hoppas DU också gör det!

2 kommentarer:

  1. Vill se kort från stugan!! Puss

    SvaraRadera
  2. Vart har ni stuga nånstans?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.