lördag 24 april 2010

Matkoma :)


Nordljus.

Idag hade jag Nordljusparty- det var trevligt.

Köpte stolsdynorna från Nyblom & Kollen som jag gluttat på..
Måttkanna & ett hänge från Våga till Smilla- det såg hon ut på stubertus!


Skulle ju kunna köpa mer, men det går inte just nu..
Stämplingen har inte kommit igång ännu..men jag har ringt & kollat iaf.
Mina papper är fullständiga, o han sa att de skickar/mejlar nog kassakorten denna vecka..
Sen ska de fyllas i med..o sen dröjer det y t t e r l i g a r e innan ersättning kommer.
Ola bandola säger jag bara!



Igår var det fest med jobbet..H har fyllt år så vi firade henne.
Hihi..urtokiga lekar & roligheter !
God mat, gott vin..glass & jordgubbar m vispgrädde..en massa chips..likör..
Behöver jag säga att jag inte ens fick i mig frukost imorse?!

Hujedamej vilken matkoma :)
- men det har vi glömt nu.

4 kommentarer:

  1. *skratt* Det låter ju gott.
    Det är skönt med en sådan kväll. :-)

    SvaraRadera
  2. Monica25/4/10

    Tack för ett jättetrevligt party och för att ja fick komma ..skönt att få komma ut att lufta sig lite sker alldeles för sällan numera ;-) jättegott fika..kramizar Monica

    SvaraRadera
  3. Å så kul med inredningsparty:)Ska bli kul att se vad du köpte.

    Önskar dig en härlig dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  4. Åh, du bloggar också! :) Vilken fin blogg du har! Det var sjukt trevligt med Tarja och Annacarin igår, du får hänga på nästa gång! :)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.