fredag 16 april 2010

Snart sommar..


H E L G !

Veckorna susar förbi oss.
Det är ju inte alls långt kvar tills barnen går på sommarlov.
(även om det snöat inatt- ligger tack o lov inte kvar)
Det var väl det mest ljuvliga man visste..man hade allt framför sig.

Minns den dagen man var i kyrkan. Så spänd.
Vi fikade efteråt..mamma köpte tårta som vi tog hem, eller så fikade vi på stan.
Skulle vilja att mamma var med oss nu när m i n a barn går på sommarlov, men det går ju inte..
Som Caféägare är skolavslutningsdagen den mest hektiska på hela året :)

Nu när mina barn sitter på bänkarna i kyrkan & sjunger Den blomstertid nu kommer, så grinar jag..
Mina barn. Har sommarlov.
Mina barn.






Idag visar jag den underbaraste lilla handgjorda skål.
Den fick jag av en underbar familj när jag slutade på en förskola.
Det är en tjej i Kungsör som gjort den vet jag..

Jag har haft den som prydnad i vitrinskåpet, men nu ska jag ha flingsalt i den.


Nu tänker jag njuta av fredagen..
Min man kommer dessutom hem tiiiidigt idag.
Så mysigt..kan vi gå tillsammans & möta barnen..
Våra fina barn.

3 kommentarer:

  1. Söt skål, bra att använda flingsalt till det. Smart.
    Ja, tänk att tiden går så fort. Tiden rusar, rusar.. Snart har man tonåringar hemma i stället för barn. Mina barn är 6 och snart 8 år.. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar skål, kommer bli bra med flingsalt i:)

    Ha en härlig helg.
    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Jättefin o mysig skål! =) Tack för inbjudan till partyt, hade såå gärna kommit då det kliar i fingrarna efter lite våriga inredninssaker ;) men får nog inte ens fem min paus - det är då vi håller på med salongen... Gärna om du har ett sånt party någon annan gång. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.