tisdag 6 april 2010

Ingen vanlig dag.


Födelsedag.

Imorse när vi sjöng samtidigt som vi smög in till Hampus vart jag alldeles nostalgisk.
Minns när mamma & pappa gjorde så..& brorsan var med..säkert måttlig road.
Man var så överlycklig !

Minns speciellt en gång. När jag fick min mocca-jacka.
Med luva & mudd nertill.
Alla var såååå avis på den.

Om jag lyckas hälften så bra med mina barn, har jag gjort succé som förälder.
Inte det att man alltid fått saker..utan man har alltid känt sig älskad.


Så älskade unge, Grattis på 11-årsdagen. Du är underbar.


Vi har bara tagit det lugnt här idag..legat läääänge i sängen & gosat!!
Men nu spelas det tv-spel :)

Så jag håller på med en ny header. Lite olika varianter..
Kan inte bestämma mig om jag ska ha en eller flera bilder.
Denna favvohylla är iaf med!

Nu ska jag ta mig lite kaffe & fika med barnen innan jag & herr Miele tar en vals.





3 kommentarer:

  1. Vi brukar också göra så. Jag minns en morgon när jag fyllde år efter jag kom hem efter gymnasiet, så kom INGEN till mig. Då sa mamma: Men, du är vuxen. Då kände jag som jag ville bli liten igen, så mysigt var det. :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en mysig födelsedag.
    ...trodde du skulle trängas med panchisarna och din mor och mig på nya loppiset.
    Sjuuuuuuukt mycket folk var det.
    Men vi kanske springer på varann där fler gånger misstänker jag.
    ha de gott!

    SvaraRadera
  3. sandra6/4/10

    http://www.svenskaloppisar.se/ ;)
    ha en bra dag imorgon!! KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.