fredag 30 april 2010

Pastellrosa!


Dagarna susar fram & jag hinner inte riktigt med.
Det har vart många saker nu..
Jag har börjat måla andra väggen i hallen- fyy fan va tråkigt det är!

Vi klurar fortfarande på dörrarna. Hur vi ska göra?
Tobbe tycker skjutdörr..endel tycker vi bara ska måla dem..jag vet inte vad jag tycker..
Klurar lite på en annan sak där som jag lagt fram som förslag. Hihi vi får väl se hur det går med den saken!








Härom kvällen var jag med mamma & Marie i Köping på lite shopping..butikerna var öppna till 22 & det var lite erbjudanden här & var..
Köpte endast ett varsitt plagg åt unkottarna & 3 nya ljus till mig.

Skulle prova med ljusrosa ljus i köket..
Förut har jag inte k l a r a t av det. Precis som att jag inte kan ha frukt framme. Så fult med färgerna!!
Men dessa rosa ljus i samma ton som Mårbackan, matchar ypperligt med mitt rosa porslin i skåpet.

Så dessa får stanna!
Nehepp.
Dags att fortsätta med tvätten.
Ska jobba sent idag, o vill ha det undanstökat.


Imorgon bitti åker jag & två kompisar till Västerås på äventyr minsann :)
Hoppas Er helg blir dunderbra!!

3 kommentarer:

  1. Det beror på årstid. Jag själv tycker det är vackert med lite färger, men inte för mycket. :-)
    Rosa ljus, vackert!
    Trevlig valborg

    SvaraRadera
  2. hej hej.

    Men det där var ju jättefint, härlig rosa du fått tag på:)du jag är likadan, kan inte heller ha frukt framme. Har försök många gånger men det slutar alltid med att dom åker in i skåpet:)

    Ha en trevlig Valborg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Gud vilket fint kök du har. JÄTTE.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.