onsdag 30 december 2009

Nu är glada julen slut.

Adventsljusstaken har åkt bort från köksbordet.
Jag blir snabbt trött på julen då den är förbi.
I övermorgon vill jag ha tulpaner i krispiga färger hemma.
Jag har redan tagit fram mitt fina kuddfodral med härliga blommor på..
Redan 2010!
Hej & Hå!
*Det har vart ett omtumlande år med en massa läkarbesök, utredningar..
Jag har blivit uppsagd från kommun- som man trodde var omöjligt..
Men mitt i detta står jag med min UNDERBARA familj runtomkring mig.
Det går inte av för hackor!


Önskar Er alla ett Gott Nytt År.
Jag ska:
*Äta mindre junk.
*Gå ut & gå mer.
*Sen en till sak- men det är hemligt ;)

Som är så jäkla glad att jag inte röööööker längre...2 år & 4 månader!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Sophia!
    Åh vad duktig du är som inte rökt på så länge!!

    Här ska det oxå promeneras mer och ätas mindre "junk";)
    Nu blev jag nyfiken på vad det är för hemligt du ska göra 2010!

    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR goa bloggvän!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Ett helt nytt orört år framför oss,,, hoppas på många spännande planer =)

    Gott Nytt År!!!

    Kramiz j

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År till dig och nu kör vi bara framåt och ser ev i bland bakåt!! ÅHHHHH vad jag blir nyfiken nu då får inte skriva om hemlisar då blir man ju galen....har man sagt A måste man säga B hihi...ha de gott sköt om dig vi hörs/syns snart!!

    Kramizar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.