torsdag 17 december 2009

Halva-priset-lådor!

Redan torsdag.
Igen.
Nästa vecka såhär dags..då myser vi med våra barn.
Våra föräldrar har vart på grötfrukost, & min mamma & pappa är säkert kvar..
Sedan brukar vi åka till hans föräldrar på lunch..paketöppning..efterrätt..
sen blir det mina föräldrar, där vi stannar hela kvällen med alla tajkons!
Vi spelar spel, leker charader..barnen äter godis så de storknar..ris alá maltan..
Å jag älskar julen.
Ikväll blir det middag med jobbet.
Grannen kommer över innan på ett litet glas vin.
Ska bli trevligt!

När jag & Frida hade mumsat i oss tai-mat häromdagen, gick vi upp till Kuriosaboden.
En karaff i en halva-priset-låda ropade mitt namn..& en snirklig guldspegel.
Den ska få sig en make-over dock!
Ja hur var det nu med speglar..Sophiiiiia!
Ja som det ser ut här verkar ju karaffer med ligga pyrt till.


1 kommentar:

  1. Fint med alla karaffer. Jag ska nog också samla på mig ett gäng. Ha det gott!/Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.