torsdag 10 december 2009

Ljuva loppis!

Igår på jobbet pratade jag med Marie & vi kom att prata om Återvinningen.
Det var otroligt längesedan jag var där, inte sedan de gjorde om ju..
- vi bestämde, eller JAG bestämde att vi skulle fara dit som igår kväll.
Ja sagt & gjort..direkt efter jobbet åkte vi dit.
Det var tur det, för hon hittade både det ena & det andra..hihi jag fick in henne i loppistänket.
Snart blir det Eskilstuna!!
Jag hittade lite smått & gott jag med.
Kastade mig över denna lilla ljusstake. Som egentligen inte är fin.
Den är enkel..skruvar som syns..ser ut som en sådan man gjorde i skolan..
Men det svarta & det mässingsfärgade gjorde sig riktigt bra tillsammans med mina tavelramar.
Precis som jag trodde!


Idag när jag kom hem från jobbet, hade maken sprayat lite.
Han är ju hemma & är sjukskriven denna vecka för hjärnskakning, så jag antar att han haft lite tråkigt idag. Han har mestadels sovit sedan i måndags, eller ja sedan i lördags..
Så idag har han nog haft lite långtråkigt.
- ja det var väl innan han såg mina fula ljusstakar som skulle bli vita ;)
För det är ju roligt eller hur?
Tycker inte ens make det?


2 kommentarer:

  1. Hej! Du skickade din bloggadress till mig via Styleroom. Kul att vara här! Sovdags nu, men ska kika igenom din blogg lite noggrannare vid tillfälle. Välkommen in till mig!/Camilla (Sockertoppen på SR...)Ps. Stackars din make! Hoppas han kryar på sig.Ds.

    SvaraRadera
  2. Hälsa mannen i ditt liv, krya på sig. se till att han vilar, spray måla lite vitt färg ska nog gå bra

    KRAM <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.