lördag 26 december 2009

Juletid.

Men gud så mycket snö vi har..och mer ska det komma.
Det är verkligen skoj för barnen, de är ute hela tiden.
In & dricker varm choklad, sen ut igen..pluttar!
Vår jul gick till som vanligt..
På morgonen kommer våra föräldrar hit på frukost kl. 08.
Innan det har vi öppnat paket med sötisarna..kramats..de kramar oss efter varje paket.
Sen blir det lunch hos hans föräldrar..paketöppning..fika..
Sen kvällsmat hos mina föräldrar. Där det brukar vara fullt ös!
Jag hade med mig en tävling som de fick göra. Man skulle klura på frågor..
Hur skojsigt som helst, endel svar blir ju såå tokiga. Många skratt blev det.
Juldagen då..
Vi träffades här hemma..mamma, pappa & Jonas, Josse & co.
Mat & singstar..haha..skrattade så tårarna sprutade!


Min nya kudde.
Å vad jag ÄLSKAR min kudde.
Som en underbar ros!
Nu ser jag verkligen fram emot dessa lediga dagar vi har tillsammans..
Ikväll ska vi laga god mat, titta på tv tillsammans under filtar..
Grilla lite marshmallows har barnen önskat =)
God fortsättning på Er.

2 kommentarer:

  1. Anonym26/12/09

    Ja kul var det,tur man har en sambo som ÄLSKAR att bjuda på sig själv.... Hoppas ni har en mysig lördag kväll fast vi snodde med er son hem<3 :)

    Kram Josefin med fam.

    SvaraRadera
  2. Hej på dig tjejen!! Så söt kudde!!!!

    Nepp, jag har faktiskt aldrig vari i Arboga, så det måste var någom som jag är lik :)!!! Får alltid hör att jag är "lik någon". Undrar hur många "någon" det finns där ute egentligen :)!!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.