söndag 20 december 2009

4:e advent.

Nu är det inte långt kvar.
Vi har faktiskt griljerat skinkan nu ikväll OCH klätt granen.
Vi brukar inte göra det förrän dagen innan, men nu kände vi för det.
Idag har vi vart i Köping hos lilla kusinen.
En riktig liten godbit!
Hampus kan tänka sig en liten, men inte Smilla..hihi..
Idag när Nova skrek i högan sky & jag gick runt med henne, frågade jag dem.
Ne..inget för mig heller..hujedamej vad bekväm jag blivit!


Årets "julgransfot" fick bli en stor zinkhink..
Vart kanonfint.
Nu jobbar jag 2 dagar till..barnen har 2 dagar kvar..sen ledigt tillsammans.
SOM JAG HAR LÄNGTAT!

1 kommentar:

  1. Så fint med de där pärlraderna! Här har vi inte kommit till skott med julgranen än pga möbelbyte och ommöblering i vdg-rummet. Få se om det hinns imorrn. Ha det gott!/Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.