onsdag 2 december 2009

Frostbiten.

Idag är jag hemma med Smilla.
Hon tog sprutan igår, & sov knöligt inatt..hon känns inte febrig men hon har ont i armen & är så trött.
Nu har hon precis sovit en sväng.
Jag försöker göra lite nytta idag..jag har bäddat rent alla sängar, dammsuger, dammar, torkar köksluckor, tvättar, stryker..
Tusen saker.
Ja inte nu förstås..medan korven ska bli klar i ugnen måste jag ju vila ;)

Det var riktigt skönt att se solen idag.
När jag var ute på promenixen imorse hade solen just tittat fram.
Allt var frostigt vitt.
-ne plikten kallar, magen kurrar.

7 kommentarer:

  1. Härligt med sol.Den hallen är jag lite kär i ;)
    Thim var lite besviken när han vakna i morse, ingen feber och inte ont i armen. Det var nog 5-6 st borta idag i klassen.

    Hälsa Smilla.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, du har hunnit med massor idag :)...
    Hoppas din dotter mår bättre snart!
    Soliga och varma hälsningar från Thailand!
    Xini Björnmamman

    SvaraRadera
  3. Hej Sophia!
    Hos dig har flitens lampa lyst idag:)

    Hoppas din dotter känner sig bättre imorgon,

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Hallojs Sophia!!
    Tack själv för titten..så kul du kika in!!

    Våra barn blidde med lite krassliga efter sprutan...En hade feber, en mådde illa...
    men sååå mycket du hunnit,,,tycker inte jag hinner något här!!!

    Kvällskram ♥ Millan

    SvaraRadera
  5. Här är det jag som ligger krasslig i soffan, fast det beror nog inte på influensan.. fint kvisthjärta, ska ta och göra ett sådant själv igen till jul :-)

    SvaraRadera
  6. Jättehärlig bild när solen lyser in genom fönstret!

    Jag önskar dig en underbar fredag!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  7. Hoppas din dotter känner sig bättre nu...här blev vi oxå dåliga, inte kul:-(!

    Ha en fin kväll, kram sofia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.