tisdag 1 december 2009

December månad.

December.
Åh vad det låter mycket trevligare än november. Som man förknippar med GRÅTT.
Idag frös det på vips huxflux..så nu har vi ett par minusgrader.
Inte för att jag gillar kyla, men jag hatar ju som sagt slask.
En glad husse & matte slipper torka leriga tassar =)
En kompis kom & hämtade Monster nu ikväll..hon ville ut & gå med honom.
Åh han älskar när vi tar fram vintertäcket åt honom..svansen går i raketfart!
Jaha..idag är det redan tisdag.
Imorgon slutar jag skapligt tidigt så det känns jätteskönt.
Jag begriper inte..jag är så trött. Mina ögonlock är tunga.
Kan somna på stubertus!
Bjuder på en titt på mina nya julgranskulor i fattigmanssilver.
Hur fina som helst =)
De är från Lisbeth Dahl & säljs på Café Stadsgården.

3 kommentarer:

  1. Hej Sophia!
    Visst låter december mycket mysigare än november, håller med dig:)

    Vilka söta julgranskulor i fattigmanssilver du köpt.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Julgranskulorna ser jättefina ut där de hänger!

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  3. Jättefina julgranskulor du har köpt, jag gillar!:-)

    Ha en fin dag, kram Sofia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.