tisdag 22 december 2009

Långledigt!

Vet ni..jag har kastat ut granen!
Den lilla i köket barrar ju för 17 så fort man rör den.
Sådant står jag inte ut med- att en plastgran står i vardagsrummet är SJÄLVKLART!
Så finaste hjärtgirlangen får hänga på stora spegeln ett tag..

Sista arbetsdagen.
Jiihoo!!
Åter den 8:e jan. 2010.
Hur konstigt låter inte det?
Idag börjar jag ju så sent som 13, så därför har jag hunnit med en massa "skoj".
Köket & vardagsrummet är färdigstädat.
Tänkte ta sovrummet & kontoret ikväll.
Så får jag ta resten imorgon när jag LEEEEDIIIIG!!!
Kl 07 imorgon är det grötfrukost på fiket..så det blir inte sovmorgon iaf ;)
Så om ni ser en halvsovande tjej på cykel med luva & halsduk över nyllet, är det jag.

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara hjärtan

    Visst ska det bli skönt
    med lite ledigt :)
    Det blir grötfrukost här med men vi sover nog lite längre (hoppas jag).
    Ha en underbar jul med mycket gott och mys.
    Stora julkramen.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en riktigt god jul! Kramar från Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.