söndag 6 december 2009

Andra advent.

Snabb-shopping.
Igår efter frukosten åkte jag & Tobbe på en snabbvisit till Tuna Park.
Sandra följde med, så det var toppen..hade ju inte sett deras trevliga hus.
Jag gillar ju souterränghus!
Ultra modernt kök i högblankt svart- skitsnyggt.
Även om jag aldrig skulle ha så själv, vore det superskoj att vara med & inreda ett sådant place!
Jag fick med dem båda på ett snabbstopp på favvoloppisen!
Jag greppade en korg, sprang en runda..
Nu har vi en samling operation sprayfärg =)
En bricka..
guldiga ljusstakar..
Ja brickor ja..hur många kan man ha?
Köpte en stor silverbricka & ett gammalt decilitermått i bleckplåt av en trevlig bloggtjej som har webb-loppis.


Idag blir det iaf ingen spraymakeover då maken ligger på soffan.
Vi var bjudna på 30-årsfest igår!
När pappa kom med barnen så bjöd han över oss på mat ikväll.
Inte vilken mat som helst- kålröra.
HUR GOTT SOM HELST!
- sen ringer söta mamma & frågar om hon ska köpa nya numret av Vakre Hjem åt mig.
En perfekt andra advent med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt.

    SvaraRadera
  2. Du har en fin blogg! Kommer följa den med intresse. Läs gärna min blogg...

    Hälsn Cecilia

    SvaraRadera
  3. Hej Sophia, Sophia här hahah vad roligt det låter =) =)
    Åhh vad roligt, blir lite avis på att du varit i Eskilstuna =) Jag har verkligen hemlängtan nu. Svårt bara när mina föräldrar flyttat därifrån till Kungsör, hmmm.
    Hur är det annars?
    Kram Fia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.