måndag 28 december 2009

Mysdag med mysbrallor.

Vilken skön dag.
Ja förutom att jag vaknade med huvudvärk.
Det är knepigt..jag somnade med att jag hade ont bakom ena ögat.
Det har jag haft sedan "det där" hände..
Ja nu verkar det ju knäppt att säga att dagen är skön..
Men jag sov bort huvudvärken. När jag klev upp- väääldans sent hade barnen gjort pepparkaksfrukost framför tv:n.
Hampus hade tänt brasan.
Han är en klippa.
Men jag satte på en kanna kaffe & en kastrull med ägg..så satt vi tillsammans & mumsade i oss.
Vi njuuuuter av ledigheten!
Barnen har kollat på film..spelat spel..& degat tillsammans.
Smilla vart jätteglad när han ville göra det med henne..
Hon ropade på mej..Mammaaa!! Vill du ha pizza?!!
- ja det kan jag ta..



Så kommer hon ut med pizza-tallriken på ena handflatan & ropar..
Nr 8!!!?
- ja det måste vara jag det..
Varsågod..vår speciella salamipizza med svarta oliver..smaklig måltid!
Hon kan den ungen. SLURP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.