lördag 12 december 2009

Mina brickor.

Mani.
- jag?
Man skulle kunna kalla det för mani.
Jag erkänner. Nog. Liiite iaf.
Tobbe brukar fråga vad jag ska ha alla brickor till.
Jahaja..njaa..inget.
Det är fint ju.
Jag sitter här med värk i ryggen.
Skulle fånga upp saltkaret som flög ut från skåpet, rakt ner i golvet.
PANG!
Det smällde till någonstans..
Nu har jag ont när jag böjer mig. Vrider mig. Tittar nedåt..
Men i veckan ska jag få massage iaf!!
För första gången i mitt liv, ska jag gå iväg.
Jag behöver det.
Nåt annat jag behöver är nya kläder.
Jag står & kliar mig i huvudet varje morgon!
Tobbe säger, att om jag inte la varenda krona på inredning så..
Fan att han alltid ska ha rätt.

1 kommentar:

  1. Jag använder mina fina brickor som ljusbrickor och placerar ut dem överallt. Usch, tråkigt med din rygg...Känner också igen kläddilemmat, hihi! Ha en fin dag (trots allt!) /Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.