söndag 27 december 2009

Mamma

Gud i himmelen vad skönt att få ligga kvar i sängen imorgon.
Inte ens en julkalender att passa, även om det blev smidigt =)
Det gick liksom fort att komma upp för barnen, på med tv:n sen ut till sina strumpor i köket..
Jag har jobbat idag, men timmarna springer iväg- känns inte alls jobbigt.
Faktiskt skoj!
Det är dags på lördag igen..fast då är mamma ledig..hon passar väl på att åka på loppis då!
Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder från mammas & pappas loppishem.
Det mesta är faktiskt från loppis.
Mamma & Pappa flyttade från huset på berget ner till stan..
En underbar lägenhet med höga, höga fönster..djupa fönsterbrädor..härliga dörrar..ån som flyter precis utanför..
Verkligen jättefin!

Jag ÄLSKAR den lindblomsgröna skavda pallen!



Gamla skärbrädor i porslin & sifonen är ju sååå vackert.

Den gamla urtavlan från Katrineholm!
Man har sina minnen.. =)


Lovely chair!





Fina kyrkoljusstaken..


Nu ska jag fortsätta drick knäck-té medans jag väntar på filmen.
- Underbar och älskad av alla.
Må gott Ni rara.

1 kommentar:

  1. Å-å! Jag brukar kräma åt mig vad jag kan av mina föräldrar, hihi. Gör inte du det med dina? Där var ju bra många saker som var frestande!

    Kramar från en nattsuddande Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.