Sol inne.
Sol i sinne.
Visst stämmer det bra :)
Visst är det helt lovely med sol!
Men det är såå sabla kallt idag..
Barnens farfar kom & hämtade dem imorse.
Det är ju sådär, när man inte har körkort..fast jag klarar mig bra ändå.
Men när kylan gör ont i ansiktet, då tycker jag synd om dem..så då brukar farfar vara så rar.
Alla hjärtans dag idag..
Jag hade tänkt fika & tända ljus med barnen när de kommer hem- men man vet aldrig med dem!
Kanske har de kompisar, eller sticker iväg..så man blir sittandes ensam..hihi.
Vi får väl slå till på smarrig efterrätt & en hyrfilm ikväll kanske!
Den ska ju vara dunderbra den där.."I rymden..finns inga känslor" är det så den heter?
Lite pasteller i köket..
Nu vill man ju skynda på våren lite, och med pasteller så infinner sig känslan rätt snabbt..
Håll till godo :)
Loppisfyndad smörbytta som agerar blomkruka.
Och ett stilleben av loppisfynd.
Loppisfyndat uppläggningsfat.
Älskar den härliga gröna färgen..
Och igår när jag var hos en kompis, hade hon hela servisen!!
Gissa om jag vart avis.
Grönt band-kanna ett loppisfynd.
Blågrön flaska fått av svärfar.
Stor härlig trasmatta, hänger här på tork..
Om jag inte minns helt galet, är det makens mormor som vävt den.
Härligt pastellig.
Trasigt kuddfodral får ligga på en stol..
Och ljuvligaste pallen..
Fått av älskade mamma.
Nu ska jag svänga ihop en omelett..magen kurrar.